loading...

آموزشگاه خنیاگر

حسین بازدید : 40 چهارشنبه 28 خرداد 1399 نظرات (0)

ساز عود یا بربت از خانواده سازهای زهی زخمه‌ای محسوب می‌شود. قدمت این ساز حدودا پنج هزار سال تخمین زده شده است و خواستگاه آن در شهرهای سومر و اور دیده شده است. همچنین در مصر نیز قدمت آن به دو هزار سال می‌رسد.

حسین بازدید : 45 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

این مجموعه‌ی آموزشی دست‌چینی از کتاب دوم هنرستان برای ساز ویولن است به همراه تمرینات و تکنیک‌های تکمیلی که توسط استاد برای مجموعه‌ی خنیاگر طراحی شده است. در این مجموعه زینت‌های جدید، کوک‌های جدید، فواصل ایرانی و قطعات بسیاری آموزش داده می‌شود.

حسین بازدید : 39 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

این مجموعه که بر پایه فهرست‌بندی کتاب اول هنرستان برای ساز ویولن تدریس شده است، با روشی اصلاح‌شده، دقیق، موشکافانه و در عین حال با بیانی ساده و شیوا توسط جناب آقای حسام اینانلو یادگیری کمانچه را برای هنرجویان و روش صحیح آموزش این ساز را برای هنرآموزان به ارمغان آورده است. در ۱۷ جلسه‌ی بهینه، این ساز بی‌نظیر را تا سطح مقدماتی فرا بگیرید.

حسین بازدید : 36 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

در این مجموعه یازده قطعه انتخاب شده است که این قطعات پس از اجرا توسط استاد، کاملا توضیح داده می‌شوند و نکات آنان ذکر می‌گردد. این قطعات از اساتید مختلف موسیقی ایرانی هستند.

ساز عود یا بربت از خانواده سازهای زهی زخمه‌ای محسوب می‌شود. قدمت این ساز حدودا پنج هزار سال تخمین زده شده است و خواستگاه آن در شهرهای سومر و اور دیده شده است. همچنین در مصر نیز قدمت آن به دو هزار سال می‌رسد.

حسین بازدید : 43 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

آزاد میرزاپور از نوازندگان چیره‌دست تار و از اعضای گروه «شمس» به سرپرستی استاد کیخسرو پورناظری و خوانندگی همایون شجریان است. ایشان همچنین به واسطه تجربه‌ی بلندمدت تدریس و نگاه ویژه‌ای که به اهمیت معلمیِ موسیقی و تدریس داشته‌اند توانسته‌اند آموزش تار را ویرایش و به شکلی بسیار ساده‌تر، گویا‌تر و با بازدهی بالاتر درآورند. شیوه‌ی تدریس ایشان در این مجموعه، اصلاح‌شده‌ی کتاب تار و سه‌تار هنرستان است که در کنار آن تمرینات تکمیلی و قطعات خارج از کتاب نیز اضافه شده است. این مجموعه در حال حاضر استانداردترین مجموعه‌ی آموزش تصویری تار ایرانی است.

حسین بازدید : 42 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

مجموعه‌ی حاضر، یکی از کامل‌ترین و استانداردترین شیوه‌های آموزش سه‌تار برای مرحله‌ی ابتدایی است. در این جلسات استاد طینوش بهرامی به شیوایی و دقت هرچه تمام‌تر تمامی نکات و تمریناتی که برای یک نوازنده‌ی سه‌تار در ابتدای یادگیری نیاز است را بیان نموده‌اند و مخاطب با پیگیری این دروس به مهارت مناسبی جهت ورود به مراحل پیشرفته‌تر دست پیدا می‌کند. این مجموعه تمامی آشفتگی‌های احتمالی در دست‌یابی به یک متد آموزشی استاندارد را از بین خواهد برد.

حسین بازدید : 40 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

مجموعه‌ی جامع آموزش سازدهنی (هارمونیکا) با تدریس استاد منصور پاک‌نژاد. در این مجموعه طی شش فصل تمامی آموزش‌های پایه‌ای برای شروع یادگیری سازدهنی گفته می‌شود. به هر سبک از موسیقی یا هر مدل از ساز هارمونیکا که علاقمند باشید، قدم اول از اینجا آغاز می‌شود. این مجموعه معادل کمی بیشتر از یک ترم کلاس‌های حضوری‌ست و تمامی جزییات مورد نیاز از روی کتاب طلایی نوشته‌ی استاد پاک‌نژاد تدریس می‌شود.

حسین بازدید : 165 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)
آموزش جامع ساز هنگدرام یا هندپن با تدریس کیارش امیری راد حالا اینجاست. این ساز که در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار در سوئیس اختراع شد، پس از ده سال، در سال ۲۰۱۰ به جهان معرفی شد. پس از آن تولیدکنندگان دیگر، نام این ساز را هندپن گذاشتند. هنگدرام یا هندپن که از نوعی آلیاژ فولاد ساخته می‌شود صدایی فرازمینی دارد که تا پیش از این، این نوع آوا را فقط در فیلم‌های علمی‌تخیلی شنیده‌ایم. فرکانس‌های خاص ساز هنگدرام حال خوشی به انسان می‌دهد؛ طوری که حالا این ساز بسیار برای ورزش‌های یوگا و مدیتیشن استفاده نیز استفاده می‌شود. یادگیری هنگدرام بسیار ساده است و در این مجموعه به خوبی نوازندگی این ساز آموزش داده شده است.

 

حسین بازدید : 44 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

آموزش جامع ساز نی هفت بند ایرانی توسط استاد شاهو عندلیبی، از نقطه صفر آغاز می‌شود. پیشینه و ساختار ساز به زیبایی بیان شده و پس از آن صدا در آوردن از ساز که بسیار کار مشکلی‌ست آسان گردیده است. به نت‌خواهی، کوک‌های ساز و انگشت‌گذاری می‌رسیم و پس از آن با تمرینات و قطعات متعدد ساز را به خوبی فرا می‌گیریم. این مجموعه آموزش ساز سخت نی هفت بند را بسیار آسان کرده است.

حسین بازدید : 41 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

سه تار که از چوب، فلز، زه یا نخ نایلون ساخته می ‌شود در گروه ساز های زهی مضرابی قرار دارد. "اوتار" نامی دیگر این ساز است که در بین برخی از مردم نیز متداول است. نوازندگان، سه تار را که دارای چهار سیم است هم به شکل تکنوازی و هم گروه ‌نوازی می ‌نوازند. آوای دل‌ انگیز و ظریف برخاسته از سه ‌تار که توسط کنار ناخن انگشت سبابه دست هنرمندان به گوش می ‌رسد نه تنها موجب التیام بخش آلام روحی شنونده می‌ شود بلکه سبب شده بسیاری از مردم شنیدن طنین صدای سه‌ تار را بر هر موسیقی دیگری ترجیح دهند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 1,186
  • بازدید کلی : 4,774